Sayfalar

hosgeldin

20 Mart 2013 Çarşamba

Özleyiş Topbaş’tan Engelli Öğrencilere Anlamlı Ziyaret


İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kadın Koordinasyon Merkezi Başkanı Özleyiş Topbaş Engelliler Müdürlüğü (İSEM) bünyesinde eğitim alan zihinsel engelli öğrencileri ziyaret etti.




İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı Engelliler Müdürlüğü (İSEM) bünyesinde hizmet veren Rami Engelliler Merkezini ziyaret eden KKM Başkanı Özleyiş Topbaş’ı zihinsel engelli öğrenciler müzikle karşıladı.



Engelli bireylerin yapmış olduğu çalışmalara her zaman destek veren ve her fırsatta onların yanında olan Özleyiş Topbaş’ın anlamlı ziyareti engelli öğrenciler ve ailelerini çok mutlu etti.


İBB Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Dr. Muzaffer Saraç, Rami Engelliler Merkezinde eğitim alan öğrencilerin yapmış olduğu çalışmalar ve Merkez hakkında Özleyiş Topbaş’a bilgi verdi.



Özleyiş Topbaş: “Eğitim Her Engeli Aşar”

Engelli öğrencilerle birlikte Ebru çalışması yapan Özleyiş Topbaş zihinsel engelli öğrencilerin eğitim aldığı sınıfları tek tek ziyaret ederek öğrencilerin yaptığı çalışmalara kısa bir süre eşlik etti.


KKM Başkanı Topbaş; “Eğitimin her engelli nasıl aştığına bir kez daha şahit olduk. Çocukların azmi ve başarısı beni çok mutlu etti. Öğrencilerimiz yaptıkları resimlerle, söyledikleri türkülerle engelsiz bir ziyafet sundukları için onlara ayrıca teşekkür ediyorum” dedi.


 Umut Atölyesine Ziyaret
Rami Engelliler Merkezi bünyesinde engelli bireylere ücretsiz verilen hizmetlerden Ortez-Protez Atölyesini son olarak ziyaret eden Özleyiş Topbaş İstanbul’da yaşayan engelli bireylerin bu hizmetten nasıl faydalandıkları hakkında bilgi edindi.


Engelli öğrencilerin sosyal hayata adaptasyonunu sağlayan öğretmenlere teşekkür eden Özleyiş Topbaş’la günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile program son buldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder